FAQ
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen worden op werkdagen binnen 48 uur verzonden via PostNL. Houd er rekening mee dat tijdens vakantieperiodes en op feestdagen vertraging kan optreden in de verwerking en verzending van je bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor informatie over verzending verwijzen we u door naar de pagina verzendingen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor informatie over retouren verwijzen we u door naar de pagina retourbeleid.
Hoe kan ik een product retourneren?
Stuur een e-mail naar onze klantenservice met je ordernummer en reden van retour. We sturen je dan het retouradres en verdere instructies.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Zijn jullie producten op voorraad?
Alle producten op onze website zijn op voorraad, tenzij anders vermeld. Als iets is uitverkocht, zie je dit duidelijk op de productpagina.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik heb besteld?
Zodra een bestelling is geplaatst, kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.
Kan ik ook producten op maat laten maken?
Op dit moment bieden wij geen maatwerk aan, maar neem gerust contact met ons op, we denken graag met je mee!
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Wij zijn een online-only winkel, dus ophalen is helaas niet mogelijk. We verzenden snel en veilig via Post-nl.
Geven jullie interieuradvies?
Op dit moment bieden wij geen persoonlijk interieuradvies aan. Wel delen we regelmatig tips en inspiratie via onze blog en social media! Voor vragen zijn wij bereikbaar via de mail: Info@sfeerenmore.nl
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Heb je vragen, opmerkingen of wil je gewoon even contact opnemen? We helpen je graag!
Je kunt ons bereiken per mail: Info@sfeerenmore.nl
We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.